TRAINING KLANTGERICHT HANDELEN

WORKSHOP 1 DAG

Deze cursusdag heeft tot doel alle cursisten voeling te laten krijgen met het belang van klantgericht handelen, hen te enthousiasmeren voor deze attitude en hen tegelijk handvatten aan te reiken om de nieuwe inzichten vorm te geven in hun directe omgeving met concreet en meetbaar gedrag.

training klantgerichtheid opleiding
workshops limburg incompany

WAT LEREN DE DEELNEMERS?

  • Het menselijk en commercieel belang van klantgericht handelen
  • Precieze inzichten in de effecten van klantgericht handelen
  • Het verschil en gelijkenis tussen interne en externe klanten
  • Het belang van weten wie je klant is
  • Het effect inschatten van verwachtingen
  • Het belang van duidelijke afspraken en het invullen ervan
  • Concreet gedrag inzetten om de klantervaring tastbaar te verbeteren
  • Nieuwe inzichten verbinden aan hun concrete taak
  • Omgaan met klachten en deze opportuniteit gebruiken
  • Constructief omgaan met eenvoudige conflicten
  • Opstellen van een Persoonlijk Actie Plan

DOE JE VOORDEEL

In het kader van opleiding is Jetro-Coaching geregistreerd als dienstverlener voor de KMO-portefeuille onder het registratienummer DV.0221415 en kan Jetro-Coaching aan haar Vlaamse KMO-klanten de mogelijkheid bieden om voor haar opleidingsaanbod 40% (kleine onderneming) of 30% (middelgrote onderneming) subsidie aan te vragen.

De voorwaarden hiervoor vindt u terug op de website van www.vlaio.be.

START VANDAAG NOG MET EEN GRATIS KENNISMAKING

Ben je nog geen 100% zeker of wil je eerst ervaren of er een klik is? Dat kan tijdens het gratis kennismakingsgesprek.

START NU MET EEN GRATIS KENNISMAKINGSGESPREK